E-kaubanduse reeglid
E-kaubanduse reeglid
Kauba ostu–müügi reeglid
- Üldsätted
1.1. Käesolevad e-poe reeglid (edaspidi – Reeglid) on Ostjale ja Müüjale (edaspidi – Müüja) juriidiliselt siduv dokument, milles on sätestatud Poolte õigused ja kohustused.
1.2. Müüjal on õigus igal ajal neid Reegleid muuta, täiendada või parandada. Reeglite muudatustest teavitatakse Ostjat e-poe kodulehel.
2. Ostu–müügilepingu sõlmimine
2.1. Ostu–müügileping Ostja ja Müüja vahel loetakse sõlmituks, kui Ostja on e-poes vormistanud ja esitanud tellimuse, olles eelnevalt tutvunud ja nõustunud käesolevate Reeglitega.
3. Müüja õigused
3.1. Oluliste asjaolude ilmnemisel võib Müüja ajutiselt või täielikult peatada e-poe tegevuse, sellest Ostjat ette teavitamata.
3.2. Kui Ostja üritab kahjustada e-poe tööd, stabiilsust või turvalisust või rikub oma kohustusi, on Müüjal õigus piirata või peatada Ostja ligipääs e-poele ilma ette teatamata.
4. MĂĽĂĽja kohustused
4.1. Müüja kohustub tagama e-poe teenuste kasutamise võimaluse vastavalt käesolevatele Reeglitele.
4.2. Müüja kohustub Ostja ostetud kauba kohaletoimetama Ostja valitud kohaletoimetamisviisiga 5 tööpäeva jooksul alates tellimuse saamisest.
4.3. Kui ettenägematute asjaolude tõttu ei saa Müüja e-poes tellitud kaupu kohale toimetada, on Müüjal õigus ostu–müügileping lõpetada, sellest Ostjat eelnevalt teavitades. Müüja võib pakkuda samaväärset toodet. Ostja keeldumise korral kohustub Müüja tagastama makstud raha 5 tööpäeva jooksul.
4.4. Kui Ostja kasutab Reeglite punktis 5.2 sätestatud õigust, kohustub Müüja tagastama Ostjale makstud raha 10 (kümne) tööpäeva jooksul alates tagastatud kauba kättesaamisest.
4.5. Müüjal on õigus jätta raha tagastamata seni, kuni kaubad pole Müüjale tagastatud või kuni Ostja esitab tõendi, et kaubad on Müüjale saadetud – sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
5. Ostja õigused
5.1. Ostjal on õigus osta kaupu e-poest vastavalt käesolevatele Reeglitele.
5.2. Ostjal on õigus keelduda e-poes sõlmitud ostu–müügilepingust, teavitades Müüjat sellest kirjalikult hiljemalt 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest, ainult juhul, kui kaup oli ebakvaliteetne.
5.3. Ostjal on õigus Reeglitega mitte nõustuda, kuid sellisel juhul ei saa ta jätkata ostuprotsessi e-poes.
6. Ostja kohustused
6.1. Ostja peab tasuma ostetud kauba eest ja selle vastu võtma käesolevates Reeglites sätestatud korras.
6.2. Kui Ostja keeldub ilma mõjuva põhjuseta kaupa vastu võtmast, on Ostja kohustatud Müüja nõudmisel katma kauba tagastamise kulud.
6.3. Kauba kättesaamisel on Ostja kohustatud koos Müüja või kulleriga kontrollima saadetise ja kauba seisukorda.
6.4. E-poodi kasutades kinnitab Ostja, et nõustub käesolevate ostu–müügi reeglitega ja kohustub neid järgima.
7. Kauba hinnad
7.1. Kauba hinnad e-poes on näidatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Tellimuse kinnitamisel lisandub kogusummale kohaletoimetamistasu, kui see on kohaldatav.
8. Kauba tellimine ja tasumine
8.1. Ostja valib e-poes endale sobivad kaubad, lisab need ostukorvi ning pärast ostukorvi vormistamist sisestab tellimuse täitmiseks vajalikud andmed: ees- ja perekonnanime, aadressi, kuhu kaup saadetakse, telefoni numbri ja muu vajaliku info. Ostja kinnitab, et on Reeglitega tutvunud ja kinnitab tellimuse.
8.3. Maksta saab kasutades Swed, Seb, Luminor, Citadele, Šiaulių panga internetipanka, Visa/MasterCard maksekaarte või Paypal’i. Maksmine toimub eurodes. Maksete töötlemine toimub Montonio makseplatvormi kaudu.
9. Kauba kohaletoimetamine
9.1. Ostja on kohustatud tellimisel märkima õige kohaletoimetamise aadressi.
9.2. Kauba peab vastu võtma Ostja isiklikult. Kui Ostja ei saa kaupa isiklikult vastu võtta, kuid kaup on toimetatud Ostja märgitud aadressile, ei ole Ostjal õigust esitada pretensioone kauba valele isikule üleandmise korral.
9.3. Müüja toimetab kauba Ostjale kätte 5 tööpäeva jooksul alates tellimuse eest tasumisest.
9.4. Kõigi müüdavate kaupade omadused on kirjas iga kauba juures olevas kirjelduses. Müüja ei vastuta selle eest, et e-poes olevate kaupade värv, kuju või muud parameetrid võivad erineda tegelikust suurusest, kujust või värvist Ostja kasutatava monitori eripärade tõttu.
KOHALETOIMETAMISE HIND
Näidatud e-shop – ostes alla 50 € ja valides kohaletoimetamise kulleriga märgitud aadressile. Kaubad toimetatakse tööpäeviti ajavahemikus 8:00–17:00.
Näidatud e-shop – ostes alla 50 € ja valides kohaletoimetamise DPD või Venipak pakiautomaati.
– TASUTA – ostes 50 € või rohkem.
10. Kauba tagastamine
10.1. Kvaliteetseid toidulisandeid ja meditsiinitooteid ei saa tagastada. Müüdud ebakvaliteetse kauba puudused kõrvaldatakse, see asendatakse või tagastatakse vastavalt Eesti Vabariigi tsiviilseadustiku sätetele.
Ebakvaliteetse kauba tagastamiseks peab Ostja teatama Müüjale ostu–müügilepingust taganemisest hiljemalt 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates kauba kättesaamisest, saates info e-posti aadressile e-shop@sanoswiss.com ning lisades tõendid, et kaup on ebakvaliteetne (foto nähtava defektiga).
Ostja peab hiljemalt 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates Müüja teavitamisest taganemisest tagastama kauba Müüjale koos ostudokumendiga (kviitung ja/või arve).
10.2. Kauba tagastamine toimub Müüja määratud korras 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
11. Lõppsätted
11.1. Käesolevad Reeglid on koostatud vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.
11.2. Käesolevatele Reeglitele ja Poolte suhetele nende alusel kohaldatakse ja neid tõlgendatakse vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.
11.3. Kõik vaidlused, mis tekivad seoses käesolevate Reeglite täitmisega, lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkulepet ei saavutata, lahendatakse vaidlused vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.
11.4. Pooled vabastatakse kohustustest käesolevate Reeglite alusel, kui nende täitmine ei ole võimalik vääramatu jõu (Force majeure) tõttu.